december 7, 2017

Werkwijze

Bij ComputerFixx willen we graag tot de beste behoren. Wij willen onze klanten de beste service en kwaliteit aanbieden. Dat kan alleen door een standaard werkwijze wat zorgt voor duidelijkheid bij ons en de klant. Bij ons bestaat er geen onderscheid tussen de particuliere en zakelijke klant, voor beide partijen repareren en installeren wij met plezier en passie.

Met deze gedachtegang kunnen we bij de top van deze sector behoren. Daarom zetten we dit iedere klus door en streven we elke dag opnieuw naar het hoogste niveau. Waar u ook bent, maakt niet uit of dat in Amsterdam, Hilversum, Emmeloord of Lelystad is, wij willen uw problemen altijd verhelpen, want wij weten ook: soms zijn het gewoon ***apparaten.

Diagnose

Voordat wij aan de slag gaan met de computer doen we eerst een onderzoek naar het probleem. Wat is er aan de hand en waarom? Aan de hand daarvan maken we een prijs, kunt u kiezen voor het uurtarief of de prijs is al bekend, want het is een bestaand probleem. Op basis van onze informatie kunt u er voor kiezen om door te gaan met ons aan u zij of u kiest ervoor om niet de installatie / reparatie door ons te laten uitvoeren.
Indien u ons de opdracht heeft gegeven om het apparaat te onderzoeken, maar uit eindelijk het annuleert dan brengen we minimaal € 17,95 in rekening. Zie tarieven.

Snelle reparatie

Heeft de reparatie haast en moet het binnen een no-time worden uitgevoerd? 9 Van de 10 keer kunnen we u helpen en ervoor zorgen dat het wordt opgelost binnen 24 uur. Er zijn vele mogelijkheden om een apparaat op te lossen binnen 24 uur, maar het is altijd handig om even contact op met ons te nemen voor de zekerheid, zodat we u het kunnen garanderen. Voor een 24 uurs reparatie worden er extra kosten in rekening gebracht, zie Algemene voorwaarden & regels.

Garantie

Natuurlijk is dat altijd om te horen: “Garantie”. Bij ComputerFixx hanteren we een garantie van een half jaar. De garantie geldt niet zodra er slijtage van toepassing is of door oorzaak van buitenaf. De garantie kan ook vervallen door verkeerde handelingen door u zelf of derden.

Privacy

Bij een reparatie van een computer is de kans groot dat we in bepaalde gegevens terecht komen wat niet voor ons bestemd is. Deze bestanden zullen nooit worden geopend zonder toestemming van u. De bestanden zullen ook alleen geopend worden als dat echt van toepassing kan zijn om de problemen en installatie te herstellen.

Persoonlijk contact

Het is altijd fijn om een aanspreekpunt te hebben, waarbij u altijd terecht kan voor problemen en oplossingen. Bij ComputerFixx garanderen we u van een vast contactpersoon. Na de reparatie ontvangt u de contactgegevens van de persoon die u binnen onze werktijden altijd kan bereiken. Wij zorgen ervoor dat er altijd iemand u te woord kan staan, ook in het weekend en waar dan ook.

ComputerFixx is er voor Lelystad, Almere, Dronten, Naarden, Laren, Blaricum, Hilversum, Enkhuizen, Hoorn, Harderwijk, Nunspeet, Amsterdam, Zaamdam en meer!